DeOnlineDrogist.nl
Bestel nu
€ 0,00
0
shopping awards persoonlijke verzorging 2024

Retouren & Garantie

Retouren en garantie

Wilt u een product retourneren? Lees hieronder wat u kunt doen.

Beschadigd product ontvangen?

Een beschadigd product ontvangen? Geef het aan bij onze klantenservice en wij sturen u een vervangend product toe. Dat vervangende product wordt kosteloos naar u verzonden. Volg onderstaande stappen om een defect product te melden:

  • Neem contact op met de klantenservice. Bijvoorbeeld via WhatsApp, chat of mail.
  • Vertel over het beschadigde product en stuur een foto ter verduidelijking.
  • Na controle stuurt de klantenservice u een nieuw product toe.

U hoeft in sommige gevallen het beschadigde product niet terug te sturen naar De Online Drogist. Wel kunnen wij in uitzonderlijke gevallen vragen het op te sturen, als wij het defecte product nader willen onderzoeken samen met de fabrikant. Dit doen wij alleen in goed overleg met u en de kosten van deze retourzending zijn altijd voor onze rekening.

Verkeerd product ontvangen?

Heeft u een verkeerd product ontvangen? Ook al doen wij ons uiterste best om de juiste producten te versturen, er bestaat altijd een kleine kans dat er iets misgaat. Mocht u een onjuist product hebben ontvangen, kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Dit zijn de stappen:

  • Neem contact op met de klantenservice. Bijvoorbeeld via WhatsApp, chat of mail.
  • Laat weten welk verkeerd product u heeft ontvangen en welke u dient te krijgen.
  • Na controle stuurt de klantenservice u een nieuw product toe.

De kosten voor een eventuele retourzending bij een verkeerd artikel zijn voor De Online Drogist. Ook de verzendkosten van een nieuwe verzending zijn voor ons.

Retour aanmelden

Lees hier hoe u een retourzending aanmeldt. Goed om te weten: als u mét een account heeft besteld bij ons (1), gaat dit proces iets anders dan wanneer u zonder account heeft besteld (2). Volg daarom de stappen die voor u gelden.

1. Retour aanmelden als u besteld hebt mét account

Een of meer producten retourneren? Dan heeft u een retourlabel nodig. Volg de onderstaande stappen om een retourlabel te bemachtigen.

  • Ga naar Mijn Account.
  • Kies voor Bestelhistorie.
  • Tik naast de betreffende bestelling op ‘Stuur (deel van) bestelling terug’
  • Geef vervolgens een reden op waarom u 1 of meerdere producten terugstuurt.
  • Tik hierna op Retour aanmelden
  • Zodra de retour is aangemeld, sturen wij u een retourlabel per e-mail.
  • Dit label kunt u uitprinten en op het terug te sturen pakketje plakken, of u kunt het label laten scannen bij een PostNL-punt. In het laatste geval, plakt PostNL er een sticker op voor u.
  • De retour wordt naar ons verzonden.

Belangrijk om te weten:

  • De optie om producten te retourneren geldt voor 14 dagen na verzending. Binnen deze twee weken kunt u een retourlabel aanvragen.
  • Alleen ongeopende, ongebruikte en onbeschadigde producten kunnen worden geretourneerd.
  • Bij het retourneren vanuit het buitenland worden verzendkosten niet vergoed.

2. Retour aanmelden als u besteld hebt zonder account

Zonder account besteld? Dan kunt u niet zelf een retourlabel realiseren. Hier heeft u onze klantenservice voor nodig. Neem daarom contact op met onze support-afdeling en vraag een retourlabel aan. Deze ontvangt u vervolgens in uw mailbox.

Neem contact op met de klantenservice.

Retour: hoe lang duurt het?

Vanaf het begin van het retourproces houden wij u per mail op de hoogte. Zo weet u precies wanneer u de retour mag verwachten. Retouren worden gecontroleerd, verwerkt en indien nodig opnieuw verzonden. Dit neemt tijd in beslag. Wij doen flink ons best om een retour zo snel mogelijk te verwerken, maar de termijn wanneer de retour helemaal verwerkt is kan verschillen. Qua tijd dient u hier rekening te houden met een termijn van maximaal twee weken.

Hoe lang duurt het voordat u een vervangend product ontvangt?

Met inachtneming van onze standaard bezorgtijden, kunt u het vervangende product binnen 1 werkdag verwachten op het adres dat u heeft opgegeven in de originele bestelling.

Let op: de klantenservice moet eerst wel hebben ingestemd dat u een vervangend product mag ontvangen.

Retouradres

Als u een product retour stuurt, dient u een retourlabel te hebben (zie Retour aanmelden). Alleen met een retourlabel is uw retourzending kosteloos. Uw producten worden retour verzonden naar het volgende adres:

De Online Drogist - Retouren
Ramsburgerweg 2
4332 SG Middelburg

Let op: Stuurt u een product retour zonder retourlabel, dan zijn de verzendkosten voor uzelf.

Terugstorting

Hebben wij uw retour goed ontvangen en deze geaccepteerd? Dan ontvangt u binnen 14 dagen na uw retourzending het aankoopbedrag terug op de aangegeven bankrekening.

FAQ

  • Welke artikelen mogen sowieso niet retour worden gestuurd?
    Hygiënische producten hebben geen recht van retour. Mocht een product uitgesloten zijn van retour, wordt dit aangegeven op de betreffende productpagina. Het gaat bijvoorbeeld om erotische artikelen, ondergoed, scheermesjes, hygiënisch verband en tampons.
  • Ontevreden over product: kan ik het terugsturen?
    U mag, binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling, zonder opgave van reden, producten retourneren, mits deze ongeopend, ongebruikt en onbeschadigd zijn.

Heeft u verdere vragen?

Neem direct contact op met onze gediplomeerde drogisten!

Uw vragen worden uitsluitend beantwoord door onze gediplomeerde drogisten. U kunt ons op verschillende manieren bereiken. Dat kan direct via de telefoon, whatsapp of persoonlijke chat, maar natuurlijk ook via de e-mail en één van onze contactformulieren.

Onze drogisten zijn bereikbaar op werkdagen bereikbaar van 09:00 - 21:30 uur, op zaterdag van 12:30 - 17:30 en op zondag van 12:30 - 20:30

Bereikbaarheid op normale weekdagen

In de onderstaande tabel vindt u onze bereikbaarheid op normale weekdagen. Op en rond feestdagen in Nederland kan de bereikbaarheid afwijken.

  • Weekdag:

    Bereikbaarheid:

  • Maandag

    09:00 - 21:30

  • Dinsdag

    09:00 - 21:30

  • Woensdag

    09:00 - 21:30

  • Donderdag

    09:00 - 21:30

  • Vrijdag

    09:00 - 21:30

  • Zaterdag

    12:30 - 17:30

  • Zondag

    12:30 - 20:30