Wat moet u weten als u bestelt bij De Online Drogist?
- Bestellen is gewoon mogelijk en uw bestelling wordt uiteraard gewoon geleverd.
- De inkomende bestellingen worden ingepakt op basis van binnenkomst in ons systeem. Heeft u na uw bestelling geen bestelbevestiging ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.
- Wanneer uw bestelling bij ons wordt ingepakt, ontvangt u een Track & Trace-code per mail.
- Heel soms kan het voorkomen dat de leveringsinformatie na een aantal dagen pas zichtbaar is. Ook dit is een gevolg van de drukte in ons distributiecentrum.
- Let op: De Online Drogist heeft geen invloed
op drukte bij PostNL.
Voorraden van producten
Vanwege de verhoogde vraag rondom sommige artikelen, hanteren we voor deze specifieke producten een maximum aantal verpakkingen per persoon. Zo kunnen we zoveel mogelijk mensen van dienst zijn. Heeft u een bestelling geplaatst en blijkt een product achteraf niet meer op voorraad? Dan brengen we u altijd op de hoogte en zorgen we ervoor dat dit product op een later moment wordt nagestuurd. Een andere optie is dat u het aankoopbedrag van het product retour ontvangt. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice. De overige producten van uw bestelling worden uiteraard gewoon geleverd.
Veelgestelde vragen
Ik heb besteld, en nu?
U ontvangt een bevestiging van uw bestelling van ons per e-mail.Uw pakket wordt ingepakt op basis van binnenkomst. Dat wil zeggen: we werken bestelling voor bestelling af. Bestellingen van klanten die eerder zijn gedaan dan uw bestelling, worden dus eerder ingepakt. Vanzelfsprekend worden bestellingen die ná uw bestelling bij ons binnenkomen, later dan de uwe ingepakt. Nadat het pakket is ingepakt en is overgedragen aan PostNL, ontvangt u de track & trace-code van uw bestelling.Vanaf dat moment kunt u de verzending van uw pakket volgen.Wanneer komt mijn pakket?
De Online Drogist heeft pas inzicht in de exacte levering van uw pakket, als het pakket is ingepakt en overgedragen aan PostNL. Op dat moment ontvangt u de track & trace-code van uw bestelling.Wanneer krijg ik mijn track & trace-code?
U ontvangt uw track & trace-code zodra het pakket is ingepakt en overgedragen aan PostNL. Dit kan even duren, omdat uw pakket niet gelijk wordt ingepakt.Waar is mijn pakket?
Heeft u een bestelbevestiging gekregen, maar nog geen track&trace-code? Dan moet uw pakket nog worden ingepakt en ligt deze dus nog (niet gereed/nog niet ingepakt) bij ons distributie-centrum. Let op: het kan enkele dagen duren voordat u een track & trace-code krijgt.Heeft u een e-mail met track&trace-code ontvangen? Dan is uw bestelling overgedragen aan PostNL en kunt u de levering van uw pakket volgen.Ontvang ik wel alles wat ik heb besteld?
Omdat bestellingen niet direct kunnen worden ingepakt als ze in ons systeem binnenkomen, zou het onverhoopt voor kunnen komen dat een product in de tussentijd niet meer op voorraad is als uw bestelling wordt ingepakt – terwijl het product er nog wel was toen u aan het bestellen was. Dit betreuren wij ten zeerste, maar is helaas niet 100% te voorkomen in deze drukke periode. Mocht er een product van uw bestelling niet meer op voorraad zijn, zullen wij u hierover altijd berichten. U ontvangt uiteraard gewoon de producten die wel op voorraad zijn. De producten die niet op voorraad zijn worden later nageleverd of wij retourneren het aankoopbedrag van deze producten. U wordt hier altijd over geïnformeerd.Ik heb nog een vraag, wat nu?
Neemt u dan contact op met onze klantenservice.